Продавець Магазин нижньої білизни "Стрінгібюст" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
896 відгуків
Пользуйтесь фильтрами справа для удобства выбора

Ми працюємо 2 дні на тиждень ВІВТОРОК І ЧЕТВЕР , всі замовлення будуть опрацьовані в найближчій робочий день.

Часті питання FAQ

Часті питання

1.    Чому мені не передзвонили в день замовлення?

Наш графік роботи

 

Понеділок

 

 Вихідний

 

Вівторок

08:00 — 14:30

 

Середа

08:00 — 14:30

 

Четвер

08:00 — 14:30

 

П'ятниця

08:00 — 14:30

 

Субота

08:00 — 14:30

 

Неділя

08:00 — 14:30

 

Якщо замовлення оформлене після 13-00,  менеджер не завжди може уточнити актуальне наявність, т. к. склад уже закритий, тому Вам зателефонують з ранку на наступний робочий день.

2.   Коли буде відправлений моє замовлення?

o   Самовивіз кожен день до 13-00, крім понеділка.

Запоріжжя, Хортицької район

·         Укрпошта відправки лише Вт і Пт

o   Вартість доставки згідно з тарифами Експрес доставки.. Доставка укр поштою здійснюється 2 рази на  тиждень. Вівторок і п'ятниця!!!

·         Нова Пошта

o   Кожен день за умови оплати до 13-00. Замовлення сплачені після 13-00 відправляються на наступний день.

·         Почтоматы Приватбанку

o   Кожен день за умови оплати до 13-00. Замовлення сплачені після 13-00 відправляються на наступний день.

 

3.Чому моє замовлення скасували?

Ваше замовлення можуть скасувати з таких  причин:

·         Мы не смогли Вам  дозвониться (у Вас отключен телефон или вы не берете трубку) наш именеджеры звонят несколько раз, если с Вами нет связи, - заказ отменяется .

·         После оформления заказа и уточнения деталей с нашими менеджерами Вы получили смс с номером счета для оплаты, но в течении 2 суток заказ не был оплачен.

·         Некорректно указан мобильный номер  телефона  в  заказе.

·         Для того, чтобы узнать причину,  почему  отменили ваш  заказ, указывайте  свой актуальный e-mail.

·         Уведомления  о причине  отмены  вашего заказа  прийдут  автоматической  рассылкой Prom.ua  

4.Есть ли у нашей компании наложенный платеж?

Так, ми відправляємо полылки післяплатою, але тільки Новою Поштою.

5.Скільки днів я можу оплачувати своє замовлення?

Ми тримаємо бронь 2 дні

6.Чи можу я подивитися товар, якщо я перебуваю в Запоріжжі?

Так, у Хортицькому районі, р. Запоріжжі.

7.Де можна подивитися реквізити для оплати?

Оплату можна здійснити автоматично через систему Оплата картою Visa через Приват 24, Mastercard – LiqPay.

Рахунок буде сформовано автоматично.

Або наш менеджер скине номер рахунку в смс на номер вказаний у замовленні.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner