Часті питання FAQ
Часті питання
1. Чому мені не передзвонили в день замовлення?
Наш графік роботи
Понеділок |
Вихідний | |
Вівторок | 08:00 — 14:30 | |
Середа | 08:00 — 14:30 | |
Четвер | 08:00 — 14:30 | |
П'ятниця | 08:00 — 14:30 | |
Субота | 08:00 — 14:30 | |
Неділя | 08:00 — 14:30 |
Якщо замовлення оформлене після 13-00, менеджер не завжди може уточнити актуальне наявність, т. к. склад уже закритий, тому Вам зателефонують з ранку на наступний робочий день.
2. Коли буде відправлений моє замовлення?
o Самовивіз кожен день до 13-00, крім понеділка.
Запоріжжя, Хортицької район
· Укрпошта відправки лише Вт і Пт
o Вартість доставки згідно з тарифами Експрес доставки.. Доставка укр поштою здійснюється 2 рази на тиждень. Вівторок і п'ятниця!!!
· Нова Пошта
o Кожен день за умови оплати до 13-00. Замовлення сплачені після 13-00 відправляються на наступний день.
· Почтоматы Приватбанку
o Кожен день за умови оплати до 13-00. Замовлення сплачені після 13-00 відправляються на наступний день.
3.Чому моє замовлення скасували?
Ваше замовлення можуть скасувати з таких причин:
· Мы не смогли Вам дозвониться (у Вас отключен телефон или вы не берете трубку) наш именеджеры звонят несколько раз, если с Вами нет связи, - заказ отменяется .
· После оформления заказа и уточнения деталей с нашими менеджерами Вы получили смс с номером счета для оплаты, но в течении 2 суток заказ не был оплачен.
· Некорректно указан мобильный номер телефона в заказе.
· Для того, чтобы узнать причину, почему отменили ваш заказ, указывайте свой актуальный e-mail.
· Уведомления о причине отмены вашего заказа прийдут автоматической рассылкой Prom.ua
4.Есть ли у нашей компании наложенный платеж?
Так, ми відправляємо полылки післяплатою, але тільки Новою Поштою.
5.Скільки днів я можу оплачувати своє замовлення?
Ми тримаємо бронь 2 дні
6.Чи можу я подивитися товар, якщо я перебуваю в Запоріжжі?
Так, у Хортицькому районі, р. Запоріжжі.
7.Де можна подивитися реквізити для оплати?
Оплату можна здійснити автоматично через систему Оплата картою Visa через Приват 24, Mastercard – LiqPay.
Рахунок буде сформовано автоматично.
Або наш менеджер скине номер рахунку в смс на номер вказаний у замовленні.